2012. október 7., vasárnap

Looking for some trouble tonight...

No music - no life.
#So true.

A blogon többször írtam már lemezekről, dalokról, előadókról, amiket/akiket szeretek, vagy épp nem, ez is egy ilyen zenés poszt lesz. :D

Szeptember elején-október végén sok új dal jelent meg, lássunk néhányat azok közül, amik megmozgattak bennem valamit. :D

Elsőként vegyük az állítólag magyar gyökerekkel rendelkező Ke$ha újdonságát, a Die Young-ot! IMÁDOM! :D A korábbi albumait is rongyosra hallgattam már, és ha az új lemeze is olyan jó lesz, mint az eddigiek, és mint ahogy azt a DY single mutatja, az új anyagra is ez a sors vár majd. :D
Talán érheti vád, hogy közönséges, de nekem nagyon bejön a kis pimaszság, amit sikerül a szövegeibe csempésznie.
Például az új dalból egy kis szösszenet:
"It's pretty obvious that you've got a crush
That magic in your pants, it's making me blush" :D


A következő szám, ami az "OMFG!! O_o *w* " hatást váltotta ki belőlem, David Guetta és Sia közös munkájának újabb gyümölcse, a She Wolf (Falling To Pieces). Tőlük a Titaniumot is imádtam (és a mai napig imádom egyébként), de ez talán még jobb, mint a korábbi. Btw, mi az a szám, amit én nem szeretek, pedig Guetta bácsi keze benne van? :D Egy zseni az az ipse (és ezt a jelzőt rajta kívül kizárólag Bruno Mars-ra, Dan Priddy-re és Adele-re használom - már ami a zenét illeti).


És ha már Bruno Mars - aka Gülüke ♥ :D ... Az ő új lemeze a tervek szerint december 11-én fog megjelenni (omg omg omg can't wait #fangirling), az Unorthodox Jukebox első kislemeze, a Locked Out Of Heaven pedig máris napvilágot látott. Ez elsőre nem az a totális satisfaction... Az eleje elég furi, de a refrén végül is jó. :) Meg kellett hallgatnom kétszer-háromszor, mire elkezdtem dúdolni. Máskor, ha egy szám nem tetszik elsőre, csak túllépek rajta, és kész, de ez Bruno, akit istenítek, szóval mindent megteszek, hogy megszeressem azokat a dalait is, amik elsőre nem jöttek be. :D


Rihanna újdonsága, a Diamonds is a "szokni kell még" kategória. És RiRivel nem is vagyok olyan elfogult, mint Gülükével - ♥ - szemben, szóval... :D Viszont ez a dal első hallásra nem olyan idegen számomra, mint a LOOH.


És ha már Adele-t is emlegettem feljebb... A legújabb James Bond-film egyik betétdalát a brit énekesnő jegyzi, Skyfall címmel. Most erről mit mondjak? Adele-ről van szó, megszoktuk a minőséget, amiből most sem adott lejjebb. Tipikus Adele-dal, és ez már garancia. :)


Végezetül: Glee.

Imádom a Glee-t! ♥♥ A heti epizódban Blaine és Kurt szakítanak brühühüüü. :'( Nagyon szerettem a Klaine párost, nagy kár, hogy vége. :( Ennek apropóján szakítós dalokkal volt tele a rész, most a két nagy kedvencemet emelném ki.

No Doubt - Don't Speak. Ez az egyik kedvenc számom, amióta csak először hallottam. Nagyon érzelmes dal.


A másik pedig Demi Lovato (♥) Give Your Heart A Break-je.
Nagyon szeretem Demit, ő az egyetlen Disney-s üdvöske, akit szeretek - igazából az összes többitől agyérgörcsöt kapok. :'D Az Unbroken című albumában viszont jókorát csalódtam. Egyáltalán nem találtam meg benne azt az átütő energiát, ami a korábbi lemezeit jellemezte. Nincs rajta túl sok szám, ami megfogott volna, a GYHAB viszont egy ezek közül, és szerintem a klipje is nagyon jól sikerült. :) Demi gyönyörű benne. :)


Erre a hétre ennyi voltam. :D

De senki ne feledje, hogy ma este CLÁSICO a La Liga hetedik fordulójában!

Úristen, már egy hete sík ideg vagyok emiatt a meccs miatt, ami csak fokozódott kedden, amikor a Benfica elleni BL-meccsen Puyol megsérült - megint... Szerintem Piqué sem 100%-os még, bár Tito tegnap azt mondta a sajtótájékoztatón, hogy majd a mai edzés után fogja eldönteni, hogy beveti-e... Szerintem még pihentetni kellene, nehogy rásérüljön, és még nagyobb gáz legyen. Csak szívás, hogy védő nélkül vagyunk.

Anyway:

¡Visca el Barça! 

1 megjegyzés:

  1. Két dalhoz fűzök kommentárt :D
    Gülüke újdonsága: esküszöm mintha az én gondolataimat írtad volna le :D Többre számítottam, de sokadik hallgatásra végül is elmegy kólával :D Remélem (elvárom :P) h lesznek ütősebb számok azon a lemezen. #christmaspresent *_*
    Don't speak: a fiúk igazából nem szakítottak, mert miután Blain elmondta Kurt-nek, h megcsalta, Kurt elrohant, de az éjjel még együtt aludtak. Az egy más dolog, h Kurt kidobta a cetlit mérgében. Sztem a végén a dal sokat elárul... Egyedül Finn és Rachel állnak távol egymástól, szóval sztem csak ők szakítottak igazán, a többiek meg hullámvölgyben vannak. Aztán lehet, h tévedek o.O

    VálaszTörlés