2012. október 12., péntek

"We're always gonna be luminous"... or not?

Ez a nap is eljött, megérkezett a Luminous klipje.

Pár nappal (pontosabban éjszakával :D ) ezelőtt emlegettem a dolgot, abban a bejegyzésben, amelyikben a Veronicas-ról áradoztam. :D

Nos, igen. Megnéztem a klipet egyszer, most meg fogom mégegyszer, és ennyi volt a kettőnk kapcsolata. :D

Igazából nem csalódtam benne. :) Épp olyan szar, mint vártam. :D

Van jó oldala annak, hogy felkészültem a lehető legrosszabbra, legalább nem most ütött mellbe a dolog. :D

Öröm az ürömben, hogy nem tudták túlszárnyalni magukat borzalom terén. :D Szóval lehetett volna rosszabb is (bár, hogy mi lehetne az "ennél rosszabb" kategória, arról elképzelésem sincs... Mondjuk, ha Edwardön se lenne ruha. xD John nem tudom, miért mutogatja ennyit magát. Nem értem, miért hiszi azt, hogy marha jó teste van, mikor egyáltalán nincs.)

Szóval úgy érzem, kezd megkopni a Jedward dicsfénye. Ez az új klip elég kiábrándító... Eléggé megrendített, mikor Dee mondta, hogy el akarja hagyni a fandomot, de meg tudom valahol érteni...

Bár én még nem mondok le a srácokról. :) Attól függetlenül, hogy ez a videó a felejthető borzalmas mércét sem üti meg, és attól függetlenül, hogy mostanában semmi időm rájuk, és fogalmam sincs, mi van velük, attól még ugyanúgy szeretem őket. :)

Btw, nem értem, miért emlegeti a klip kapcsán mindenki az Avatart. Egy darab bazi magas, kék színű, usb-s izé nem sok, én annyit sem látok benne. Ez egy az egyben Star Wars. A jedi vonalra megy rá a cucc, semmi köze az Avatarhoz!

És John! Kérlek, KÖNYÖRGÖM!! ÖLTÖZZ FEL!!!!

Ha még nem láttad a videót, azt javaslom, inkább ne nézd meg!!!!! Mazochistáknak viszont csak ajánlani tudom. :D

CSAK erős idegzetűeknek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése