2012. október 28., vasárnap

The X Factor USA - Jönnek az élő show-k!

November elsején lesz az első élő show az amerikai X-Faktor második évadában. Kíváncsian várom, miként alakulnak majd a dolgok. :D
A brit és amerikai Faktorok klasszisokkal színvonalasabbak a magyar változatnál, ha tehetem, inkább a külföldi évadokat nézem.

Most kezdődik az igazi verseny, tekintsük át, kik jutottak a mentorok házából a finalisták közé!


Nos, a csapatok... :D
Mr X Factor, a műsor szülőatyja, Simon Cowell kapta a csapatokat. A mentorházban Marc Anthony segítette a munkáját, amikor kiválasztotta, kiket visz magával az élő műsorba.
Ha én ülök ott a helyén, az Emblem3-t biztosan nem viszem tovább.
A Lyric 145, a Playback és a Lylas a mentorok által kreált csapatok, amiket olyan versenyzőkből verbuváltak, akik saját kategóriájukban nem jutottak a mentorok házába, de túlságosan sajnálták hazaküldeni őket. Szerintem ők sokkal jobbak, mint azok a bandák, akik eleve csapatként jelentkeztek a műsorba. XD A Lyric 145 (úristen, mit produkáltak a mentorházban! csak lestem, elképesztően jó volt) és a Lylas (itt ugyanaz él, mint amit a Lyric 145 esetében megjegyeztem a zárójelben) továbbjutásával maximálisan egyetértek. Szerintem a Playback-nek inkább lett volna helye a döntőben, mint mondjuk a Sister C-nek. És ezt úgy mondom, hogy utálom az ilyen szépfiúkból kreált csapatokat, kezdve a - szintén Simon által, egyszer már kiszuperált versenyzőkből alkotott - nyomorult vandireksönnel. Na de mindegy. :D


L.A. Reid nem rejtette véka alá egy pillanatig sem, hogy cseppet sem örült a 25 év felettiek kategóriájának. Vendégmentorként Justin Biebert hívta meg, aki szintén az ő felfedezettje.
A mentorház hat versenyzője között mindössze egyetlen nő volt, ő sem jutott az élő adásba... Nem ártana kicsit javítani az ivararányt. :D
Tate Stevens-re nagyon kíváncsi vagyok, mivel Liam nagyon dicsérte twitteren. :D Bízom az ízlésében - habár ő a 1D-t is szereti.... #ultragáz
Jason Brock nekem picit semleges egyelőre, Vino és David viszont hatalmas forma szerintem. :D
Bár azzal nagyon nem értettem egyet, hogy az a Jeffrey nevű pasi nem jutott tovább a táborból. :( Ő baromi tehetséges, és nagyon szimpatikus figura. Egyetértek vele: ő nyerhetett volna - talán.


A tinik... és Miss Britney Spears. :D Ki tudhatja jobban, milyen tinisztárnak lenni? :D Remélem, Brit szót ért majd a kölykökkel. :D Az ő meghívott vendége Will.I.Am volt.
Diamond White nagyon tehetséges kiscsaj, rajta kívül csak egy olyan versenyző volt a mentorházban, akire emlékeztem a meghallgatásáról.
A másik ilyen delikvens Reed Deming volt, aki egyrészt azért maradt meg, mert kiköpött Justin Bieber, másrészt azért, mert Bruno Mars-t énekelt a meghallgatásán, és mert őrület cuki volt, még akkor is, amikor Simon kötekedni kezdett vele. :D Bár összességében igazságos döntésnek tartom, hogy nem jutott be, hangilag voltak nála meggyőzőbbek is.
Szerintem Diamond az a kategóriából, akinek a győzelemre is van esélye. A többiek elég felejthetők.
Aztán majd biztosan jól rámcáfolnak... :D


Egyértelműen a 14-24 év közöttiek csoportja a kedvenc kategóriám. Már csak azért is, mert a fiatal felnőttek mentora, Demi Lovato az egyik kedvenc énekesnőm. :D Az ő munkáját Nick Jonas segítette a kiválasztásnál.
CeCe Fray az a versenyző a mezőnyben, ami a magyar szériában Csobot Adél: ki nem állhatom. Rühellem. Szóval sajnálom, hogy ő továbbjutott az élő show-ba. Inkább Jillian-t vittem volna helyette. Vagy még a repper srác is jobb lett volna. :D
Paige Thomas kimondottan szimpatikus volt, mert rajta azt éreztem, hogy a zene szeretete miatt akar befutni, és nem a hírnév és a pénz érdekli, de folyamatosan arra hivatkozik, hogy ott a kislánya, szóval szerintem ő is hatásvadász picit... Pedig pont ez az, ami idegesít CeCe-ben.
Willie imádnivaló pofa, neki örülök. :D
Jennel pedig a személyes kis kedvencem. Az első meghallgatását levett a lábamról, azóta szorítok neki. Az alapvető stílusa, ez a régi rock izé nekem nem jön be túlzottan, mégis lenyűgözött a hangja. Nagyon kellemes hangszíne van, és szépen énekel.
Jillian hangszíne nagyon különleges, inkább neki adtam volna helyet a finalisták között.
De bízom Demiben. :D Bár ez az első alkalom, hogy mentorkodik, remélem, győztes csapatot rakott össze. :D



UPDATE:

A 12 finalista mezőnye a következőképp állt össze:





A Sister C kiesésével maximálisan egyetértek, az viszont megdöbbentett, hogy a tinik közül Diamondnak, a fiatal felnőttek közül pedig Willie-nek kellett távoznia. Tény, hogy Diamondnak nem feltétlenül volt a legjobb választás a Soul Sister, de nem számítottam rá, hogy kiesik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése