2012. október 10., szerda

I'm your Lolita

Sziasztok!

Igen, már megint itt vagyok, és igen, már megint valami zenés-videós-izét hoztam. :D

2008. elején ismertem meg a Veronicas-t, amikor első hallás után napokig nem ment ki a fejemből az Untouched. :D
Ezek után kicsit utánuk néztem, letöltöttem az addig megjelent két lemezüket (Secret Life Of... (2005), Hook Me Up (2007)) és szépen lassan megbarátkoztam a többi dalukkal is. :D
2009-ben kiadták a második koncert CD/DVD-jüket, ami a RIS Tour melbourne-i koncertjén készült.


Jelenleg a harmadik albumukat készülnek megjelentetni (már három éve ezt várom *w* ), amiről annyit mondtak néhány hónappal ezelőtt, hogy szeptember-októberre várható, és a címe Life On Mars lesz.
Hát, az őszi megjelenésről sajnos már lecsúsztunk, remélhetőleg a most aktuális "2013. eleje" ígéretet sikerül tartani. :D Egyébként ez azért duplán bosszantó, mert 2009. óta készül, 2011. végére ígérték, aztán 2012. elejére, aztán 2012. végére, és most megint csúszik... 2007. óta nem adtak ki stúdióalbumot, és tök jó számokat írnak (mert írnak, mert közben azért koncerteztek, és játszottak új számokat), nem hiszem el, hogy ennyi idő alatt nem jött össze egy lemezre való zene.

BTW, a LoM előfutáraként júliusban kiadták új kislemezüket, a Lolita című dalt.

Ha hallok egy új számot egy olyan előadótól, akit régóta ismerek és szeretek, többnyire nem szokott tetszeni.
Ha új albummal jönnek elő az énekesek, általában új hangzást, új stílust is próbálgatnak, nekem pedig kell egy kis idő, hogy megszokjam, hogy ez nem ugyanolyan, mint a korábbiak. :D

A Lolita esetében ez abszolút nem így volt. Elsőre imádtam, és azóta is állandóan hallgatom. ^.^

A klippel viszont alaposan mellélőttek a csajok, nagyon gáz lett. :D De nem érdekel, megnéztem kétszer, amikor megjelent, annyi elég is volt. :D A számhoz való viszonyomon ez mit sem változtat, ugyanúgy szeretem és hallgatom, ahogy a pocsék klip megjelenése előtt. :D

És ha már pocsék klipeknél tartunk: ma mutattak egy pár másodperces előzetest a Jedward pénteken debütáló új, Luminous című videójából - és valami siralmas lett. :S Fel voltam készülve rá a forgatási képek és a BTS videók alapján, hogy durva lesz, de erre azért nem számítottam. :/
És tessék, újra alátámasztást nyert az az elméletem, hogy mindig negatívan kell állni a dolgokhoz, mert akkor csak pozitív meglepetés érhet, és az sokkal jobb, mint csalódni. Mert most kurva nagyot csalódtam, és utálom ilyen szarul érezni magam.
Szvsz Luminous az egyetlen - viszonylag - értelmes szám a Young Love albumról, nagyon megörültem, amikor a fiúk bejelentették, hogy kiadják, mint single.
Megint abba a csapdába estem, mint az ESC-es szereplés és a YoLo megjelenése kapcsán - arra számítottam, hogy ez majd jócskán lendít a népszerűségi indexükön, végre megjön a nagy áttörés, amiért évek óta dolgoznak, eleddig sajnálatos módon eredménytelenül.
Gondoltam, ez legalább valamire való szám, és ha egy neves DJ készítene belőle egy jó remixet, hatalmas klubsláger lehetne, és onnantól kezdve egyenes az út a slágerlisták élére. De ahhoz, hogy népszerű legyen a szám, kellene egy normális, übergigajó, tényleg szuper klip is. Hát, ezt bebuktuk - mint ahogy az ESC-es megjelenés és az új stílusú YoLo album kapcsán is elmaradt az általam oly áhított, robbanásszerű Jed-imádat.
És most megint ott vagyunk, ahol a part szakad. :'(
Na de mindegy, majd megnézem a klipet pénteken, valószínűleg először és utoljára, aztán nem érdekel. Hallgatom a számot ugyanúgy, a videó meg le van ejtve, mint a Lolita esetében. :D Csak azért nagy kár, hogy egy ilyen jó lehetőséget baltáztak el, mert én tényleg azt szeretném, ha népszerűbbek lennének, márpedig egy ilyen videóval nem lesznek azok.
Off vége, vissza a Veronicas-ra. :D



Akusztikus verzióban is éneklik a csajok a számot - megjegyzem, brilliánsan: olyan jó, hogy még azt is elnézem nekik, hogy beletettek egy Justin Bieber-részletet. :D Marha jól szólnak. :)
Amellett, hogy maguk szerzik a dalaikat, és írják a szövegeiket, azt szeretem még nagyon bennük, hogy tényleg tudnak énekelni, élőben is. :D Sok olyan énekes van, akinek baromi jó számai vannak CD-n, de ha élőben kell énekelni, borzalmasak, pl. Katy Perry vagy Rihanna. Lisa és Jess viszont tényleg tehetségesek. :)
Ezt szeretem nagyon pl. Bruno Mars-ban és Adele-ben is. Szépen énekelnek élőben, nem csak akkor van hangjuk, ha a stúdióban felhúzza a technikus. :D



Egy héttel ezelőtt "Ausztrália kedvenc ikrei" tiszteletüket tették a helyi X-Faktorban, ahol egy mash-up-ot adtak elő a Lolitából, az Untouched-ból és a 4ever-ből, a 10 döntőssel kiegészülve.



Nos, ha ebből a videóból vonok le következtetést, nem csodálom, hogy az ausztrál X-Faktor nem ad a nagyvilágnak óriási zenei tehetségeket. :'D

Mellesleg Lisa egy "Dead Cool Dropouts" nevű bandában is zenél/énekel. Az egyik legkedvencebb számom is tőlük van, ez a Blame It On Me.




Kövessétek a Veronocas-t!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése