2013. január 31., csütörtök

Páráppa pssssssssssss :D

Ez igazából még 2012-höz tartozik, de... :)

A tavalyi évem kedvenc pillanatait felvonultató bejegyzésemben azt hiszem már említettem, hogy decemberben két csúcs levéllel is gazdagabb lettem.

Első körben Kingu lepett meg. Szülinap-Mikulás-Karácsony minden egybe ajándék gyanánt küldött nekem egy zacskó gumicukrot, és írt mellé egy levelet is (halkan teszem hozzá, hogy elbőgtem magam rajta, annyira Kangás volt, és annyira édes).


Karácsonyra pedig Icu készített egy rajzocskát, amin Albert látható, ha valaki nem ismerte volna fel a bukósisak és az overall alapján... :D Kedvenc spanyol Cickányunk épp a karácsonyi fenyőt húzza hazafelé. :D
Icc egyébként mindannyiunknak rajzolt valamit, és gazdagabbak lettünk egy "friends" feliratú egyenkarkötővel is. :) A rajzok eltérőek, de a karkötőink egyformák. :)


És ha már ZiZi Girls:
A többiek mind posztoltak karácsonykor a Fácsés csoportunkba képeket a fenyőfáikról, és egy késő éjszakai chates beszélgetés során, amikor már csak ketten maradtunk Iccel, a csajszi szóvá tette, hogy én nem mutattam meg a fánkat. Megígértem neki, hogy másnap megcsinálom a képeket, és majd felteszem. A fotózás meg is történt, csak a megosztás maradt el. :D Úgyhogy megkésve bár, de törve nem, engedve a köz (vagyis Icc) akaratának, íme, ezek voltak a fák:

ez volt az enyém :D

Öcsinek is volt egy picike :D
ez pedig anyáéké, mellette Öcsiével :D

1 megjegyzés: