2013. január 2., szerda

Best of 2012 :D

BÚÉK mindenki... ahová gondolom! ;)
Neeeem, csak viccelek ám. :D Bár nem hiszek az ilyen újévi fogadalom izében, vagyis inkább fogalmazzunk úgy, hogy hülyeségnek tartom, de az én újévi fogadalmam, hogy megpróbálom levetkőzni a szarkasztikus szemétládát, és kedvesebb leszek. :) Igen, még a gyökerekkel is. :) Na jó, ennyire azért nem tudok kibújni a bőrömből, úgyhogy nem biztos, hogy kedves leszek a gyökerekkel, de mondjuk kevésbé paraszt. :D Ezzel talán ki tudok egyezni. :D

Habár ez nehéz dilemma. Egyrészt jó fejnek kellene lennem, másrészt viszont nem akarok jópofáskodni olyanokkal, akiket nem kedvelek, mert azt kétszínűségnek (=gusztustalannak) tartom. Másrészt viszont miért játszam meg magam, és tettessek valamit, amilyen nem vagyok? "Inkább utálják azt, aki vagyok, minthogy olyannak szeressenek, amilyen nem vagyok." És ott a szemtelen "I love my haters! ;D" hozzáállás, ami szintén szimpatikus. :D Ugyanakkor az elmúlt 23 évben remekül bebizonyosodott, hogy a genyóság nem vezet sehová... Most egy ideig megpróbálkozom egy más hozzáállással, hátha kevesebben kívánják majd a halálomat. :'D Ha nem válik be, még mindig megtehetem, hogy visszaváltozom köcsög önmagammá. :D

Ennyit a pszichoanalízisről. :D



Ezt a posztot azért kezdtem megírni, hogy összeszedjem az elmúlt évből a kedvenc zenéimet, filmjeimet, könyveimet és emlékeimet. :) Csak hogy pozitívan nyissam az új esztendőt... Tudjátok, az új megközelítés. ;D


A 2012-es tracklistám:

Tudom, hogy akad közötte, ami régebbi, mindenesetre ezeket a dalokat hallgattam legtöbbször az elmúlt 12 hónapban:

Olcsó lett a méz ára :'D ~ Mezara


2012-es könyvlistám:

Nem volt sok időm olvasni tavaly, de amiket olvastam, azok tetszettek. :D Ezek között talán csak 1 van, ami friss, 2012-es megjelenésű, de sz@rni rá :'D



2012-es filmlistám:

Nem vagyok az a nagy filmezős típus, így az új filmek is kimaradtak nekem. :D Egy régi barátnőmmel néha összejövünk egy délutánra, vagy egy éjszakai pizsiparty-ra, és olyankor filmezünk kifulladásig. :D Az alább felsorolt mozikat is főleg vele néztem, de nem mindet.

Az Éhezők Viadala (The Hunger Games, 2012)
Huligánok (Green Street Hooligans, 2005)
Mindenképpen talán (Definietly, Maybe, 2008)
A csúf igazság (The Ugly Truth, 2009)
Bérgyilkosék (Killers, 2010)
Az utazó (The Tourist, 2010)
Nász-ajánlat (The Proposal, 2009)
Tíz nap szeptemberben (Quelques jours en septembre, 2006)
Ilyen az élet (Life As We Know It, 2010)
Ui: Szeretlek (P.S. I Love You, 2007)


Best moments:

Január 15: A bécsi Jedward koncert - Azt hiszem, ezt nem kell ragoznom. :) Egyébként is írtam róla anno bejegyzést, és hát nem is kérdéses, mennyire jó volt látni ezt a két kis idiótát. :)

Február 24: Eurosong - Az imádott Jedward ikrek megnyerték az ír nemzeti döntőt, így elnyerték a jogot, hogy újra képviselhessék Írországot az Eurovízión májusban, Bakuban. :) Nagyon örültem, hogy mennek, mert úgy véltem, hogy nyerhetnek - annak ellenére is, hogy a daluk pocsék volt. :D Sajnos túlbecsültem a rajongótábort - vagy a szavazás tisztaságát?

Május: Eurovíziós Dalfesztivál - Bár a fiúk nem értek el túl szép eredményt a döntőben, nagyon buli volt az egész ESC-mizéria. :D Picit macerás volt HLJ-s-szerkesztős szempontból, hogy folyamatosan a híreket skubiztam; videókat kerestem; számoltam vissza a perceket a próbákig és a sajtótájékoztatókig; a hajam téptem, hogy már egy órája nincsenek színpadon, de még nem látni se képeket, se videókat; izgultam, hogy vajon elkészül-e az MTV-s interjú, amit próbáltam elintézni; szavaztam, mint az őrült, mikor eljött az ideje; örömködtem, mikor továbbjutottak; úgy izgultam értük, hogy szétkarmoltam az arcomat a döntő alatt, mikor színpadon voltak; kétségbeestem, amikor úgy tűnt, nem jönnek rájuk a pontok, és dühöngtem, amikor tényleg nem jöttek. Szóval legalább húsz évet öregedtem, de végül is cool volt végigkísérni a srácokat ezen az úton. :)

Július 13: megvettem a Young Love-ot és a Victory-t - Péntek 13-a egy roppant mázlis nap volt számomra több szempontból is. Az egyik fele az volt a dolognak, hogy végre megtaláltam a Media Markt-ban a YoLo-t - és extra meglepiként (erre tényleg nem számítottam) még az előző két album is a polcokon volt. :)

Augusztus vége: dolgozni kezdtem - Igaz, ez nem igazi munka volt, legalábbis nem a szó szoros értelmében véve. Az számít munkának, amiért fizetést kap az ember, és én ezért egy fillért nem láttam. :D Mindenesetre december közepére letudtam a szakmai gyakorlatomat, így már csak egy nyelvvizsga, egy államvizsga és egy szakdolgozat választ el a diplomától. :)

Valamikor nyár végén, ősz elején lettem Goose (=Lawson-fan), de pontos dátumot nem tudok. :) Már nyáron is találkoztam a nevükkel, de komolyabban csak pár hónapja figyeltem fel rájuk. :)

Szeptember 15-16: WSR Hungaroring - Alig vártam már ezt a hétvégét! Annyira jó volt együtt lenni a csajokkal! Icut előző júliusban, Noncsit és Kathy-t decemberben láttam utoljára, Kinguval és Timcyvel pedig még soha nem találkoztam személyesen, és nagyon be voltam már zsongva, hogy együtt töltsek a Zizi Family tagjaival két teljes napot! :D Mit mondjak... Szívás, ha a legjobb barátaiddal hatan az ország öt különböző szegletében laktok.
Na és persze vonzó tényezőként ott van a WSR leírhatatlan hangulata, a motorok hangja, a füstölő kerekek illata... oh, és a legfontosabb részt kihagytam: az egyetlen, eredeti, utánozhatatlan, imádnivaló, vicces, édes, zabálnivaló Albert Costa. <3 :)
Sz@ros kis életem két legjobb napja volt. :')

December: A csajok ajándékai - Előbb - meglepetésszerűen - Kangától kaptam egy levelet (a melóhelyemre, mivel az itthoni címem elkeverte a szentem :'D <3 ), majd meghozta a postás Icu karácsonyi ajándékát is. :) Imádom a mi kis Zizi Famíliánkat; kedves a szívemnek, ha valami személyes köt össze a lányokkal. :) Nagyon édesek, hogy gondoltak rám. :)


Szóval... ezt jelentette számomra 2012. :)
Remélhetőleg 2013 is lesz legalább ilyen jó - vagy még jobb. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése